torsdag 3. mars 2011

Ski VM er langt borte

For oss som er nede i denne varmen er det vanskelig å forestille seg
at det er snø og Ski VM i Oslo. Jeg er overhode ikke logget på dette
med VM i Oslo. Vi dro jo før det startet. Men jeg har fått med meg at
Northug har grått i målområdet og at Marit Bjørgen endelig har fått
kontroll over nervene og begynt å ta for seg av gullmedaljene.

Nå skulle vi allerede ha vært på møte, men vi er noe forsinket. Vet
ikke hva som skjer nå, men her på hotellet er det ikke fullt så dårlig
internett linje slik at jeg nettopp så at vi fikk VM gull i stafett
kvinner. Men å tro at jeg kan få ned lyd/bilde eller stemning, nei det
går ikke. Her nede i India er alle opptatt av cricket. Det er en eller
annen turnering, men denne sporten skjønner jeg ikke noe av. De står
men noen balltre, men ingen løper mer enn 10m etter det jeg kan se.
Nei, takkke meg til femmila....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar